Keresés ebben a blogban

2014. március 20., csütörtök

Sajtgolyók - teljes kiőrlésű tönkölybúza liszttel.

Avagy, rántott sajt másképp :)
Mi a sajtot mindig gurigába vesszük, kis családunk egyik kedvenc étele. Mindig van itthon belőle. Legutóbb a párom egy új fajta félkemény sajtot vett és sajnos nagyon nem volt jó. Vágni se lehet, enni se finom. Gondolkoztam mi is legyen vele aztán gondoltam kipróbálom a sajtgolyót.
Az első recept alapján készítettem el, vagyis ahhoz hasonlóan, ami szembe jött velem. Történetesen épp a Kifőztük magazin volt a segítségemre.

Finom lett, nem csak szerintem hanem a kis család szerint is :)
És tényleg nem folyik szét :)

Hozzávalók:

25 dkg reszelt sajt
2 tojás
4,5 evőkanál teljes kiőrlésű tönkölybúza liszt

szerecsendió

teljes kiőrlésű zsemlemorzsa a panírhoz

lehet bele fűszernövény, én kihagytam.

Összegyúrjuk a hozzávalókat, majd diónyi golyókat formázunk olajos kézzel. Teljes kiőrlésű zsemlemorzsába forgatjuk és forró olajban kisütjük.
Frissen a legfinomabb, de mikróban melegítve is isteni.
Én kukoricás rizst készítettem mellé.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése