Keresés ebben a blogban

2012. december 17., hétfő

Mézeskalács sütés az oviban.

Már régebben beszélgettünk róla Gabi nénivel (Grétikém óvó nénije), hogy ha ráérek akkor bemegyek a csoportba segíteni amikor mézeskalácsot sütnek. Aztán ki lett tűzve a mézessütés napja és én pedig boldogan vállaltam :)

A tésztát én gyúrtam be még itthon előző délután. Reggel szépen összecsomagoltam amit kellett és 9 körül bementünk a kis haramia hercegemmel az oviba. A gyerekek nagy örömmel fogadtak, rögtön körbecsicseregtek. Átrendeztük az asztalokat, kezet mosott mindenki majd nekiláttunk :)
Minden gyermek segített, nyújtottuk a tésztát, majd lelkesen használták a kiszúró formákat. A kedvenc az angyalka volt és a szív.
Tündériek voltak, ahogy álltak szépen az asztal körül és jöttek oda mellém majd nyomták a tésztába a kiszúrót :)
Persze ők rakták a tepsire is :) Igaz utána kellett igazgatni, mert sokszor elég szorosra rakták vagy épp egymásra.
A dadus kivitte a tepsiket a konyhába kisütni majd jöhetett a díszítés. Naná, hogy minden gyerek segített, mindig mondták, hogy épp mit szeretnének díszíteni majd jött a következő picur és a következő és a következő.....
Teljesen feltöltődtem az oviban, nagyon jó volt a gyerekekkel. Igazi szeretet bombák :)



Nem lett túl szépek a mézeskalácsok de 5 éves gyerekek csinálták, tiszta szívvel és lelkesedéssel :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése