Keresés ebben a blogban

2012. december 11., kedd

Mézes kalácsból androidok :)

Akinek gyermeke van biztos sütött már többször vagy épp fog, ha kicsit nagyobbak lesznek. Én 5 éve minden adventkor nekiállok sütni.

Több tésztát kipróbáltunk már, de a legtutibb az Limara receptje számunkra. Puha az első perctől kezdve, egyszerre nagy adagot összeállítok és apránként ráérek kisütni. Könnyű vele dolgozni. Minden éveben még gasztro ajándékokat is készítünk belőle. Szerintem idén is fogunk :)

Már kisültek az első adagok. A szokásos formák, csillag, angyalka, fenyő, szív...... na de csináltam most nem igazán ünnepi formákat is, pár "kockának" :)

Párom kérésére készültek androidok mézeskalácsból. Megdolgoztam velük, hisz kiszúró nincs hozzájuk kézzel kellett kivágnom a tésztából, 3 nagy tepsivel készítettem. Igazi különleges finomság neki és a kollégáinak, legalább mosolyt csal majd az arcukra a sok munka közepén :)



Nem valami szépek de finomak és jókedvhozóak :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése